HZW staat voor proactieve ondersteuning ‘op maat’ aan de huisartsenpraktijken. Dit wordt onder andere gedaan door nascholingen en bijeenkomsten.
Huisartsenzorg Zaanstreek Waterland (HZW) vertegenwoordigt de huisartsen uit Zaanstreek en Waterland.
De website dient de doelgroep te informeren en overzicht te bieden in het aanbod van nascholingscursussen en bijeenkomsten. Ook worden er relevante onderwerpen die in het nieuws zijn of op dit moment worden besproken op de site gepubliceerd.
Tijdens de vormgeving van de site is gekozen voor een nieuwe uitstraling waarbij 2 labels 1 werden in de vorm van HZW. Door de overzichtelijke indeling van de site (less is more) vindt de bezoeker makkelijk zijn/haar weg naar de gewenste informatie.
De site is [uiteraard] volledig responsive (schaalbaar) en als een eigen thema op het WordPress platform [CMS] ontwikkeld. Daarmee is de site licht [geen overbodige features], snel en goed indexeerbaar voor de zoekmachines. Er is gebruik gemaakt van de laatste technieken. Tevens hebben we voor het aanbod van de nascholingscursussen de shopsoftware van WooCommerce geïmplementeerd. Hiermee kunnen bezoekers zich aanmelden voor een cursus, waarbij ze de mogelijkheid hebben om een account aan te maken zodat ze de volgende keer niet weer alle gegevens hoeven in te vullen. Dit is een optie en niet verplicht.
Wil je weten wat BakkerCrossmedia voor jou kan betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact met mij op.